JAK ZORGANIZOWAĆ SPRZEDAŻ I ZWIĘKSZYĆ ZYSKI?

DAJ MI 2 DNI, A PRZEKONASZ SIĘ JAK TO ZROBIĆ

29-30 CZERWCA 2020

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

DLACZEGO WARTO?

Konkretne wskazówki

Zyskasz wiedzę w pigułce
i gotowy przepis, który będziesz mógł wdrożyć zaraz po powrocie do pracy.

Pieniądze

Dowiesz się, jak nigdy więcej nie popełniać bardzo kosztownych błędów. Błędne rekrutacje, źle zaprojektowany system prowizji czy marnowane leady? Wiem jak temu zaradzić.

Wiedza

Poznasz najnowsze techniki sprzedaży i narzędzia, które pomogą Ci w codziennych zadaniach.

Poznasz grono otwartych na nowości i gotowych do dzielenia się swoim doświadczeniem sprzedawców z całej Polski.

Ludzie

W CZYM MOGĘ POMÓC?

POMOGĘ CI, KIEDY:

PODCZAS SZKOLENIA:

  • Nie wiesz, jak zbudować zespół skutecznych sprzedawców.
  • Zastanawiasz się, jak zorganizować efektywny proces sprzedaży.
  • Głowisz się nad tym, jak zamieniać pozyskane kontakty w klientów.
  • Masz dość zmarnowanych szans i przepalonych budżetów.
  • Pokażę, w jakie narzędzia i technologie warto wyposażyć sprzedawców.
  • Powiem, jak odpowiednio zarządzać leadami, aby konwertować je na klientów.
  • Zaproponuję, jak budować relacje z klientami, aby zostali z Tobą na lata.
  • Wskażę, co zrobić, by podnieść dochodowość Twojego biznesu.

O MNIE

Jakub Cyran

Jestem entuzjastą dobrze zaprojektowanej sprzedaży. Praktyk, praktyk i jeszcze raz praktyk. Przez 11 lat budowałem z powodzeniem swoje firmy, a teraz pomagam innym. Wiem co działa i jakich błędów warto się wystrzegać. Popełniłem masę błędów, których nie musisz powielać. Nie chcę zatrzymywać tej wiedzy dla siebie. Wyznaję zasadę, że warto dzielić się swoimi doświadczeniami, by pomagać rynkowi dynamicznie rozwijać się w ciekawym kierunku.

5

nagród jako przedsiębiorca lub prelegent

lat praktycznego doświadczenia (własne firmy + projekty dla klientów)

15

2150+

pozyskanych klientów

KTO NAJCZĘŚCIEJ UCZESTNICZY W MOICH SZKOLENIACH?

Właściciele
i zarządy firm

Szefowie sprzedaży
i marketingu

Handlowcy

AGENDA

DZIEŃ 1

  • Każdy uczestnik odpowiada na serie pytań i znajdujemy pierwsze poważne błędy w strategii sprzedażowej

Dowiesz się:

RUNDKA SZCZEROŚCI

  • Jakie są obowiązujące standardy w sprzedaży?
  • Co jest czym, czyli poznaj nowoczesną sprzedaż.
  • W jakim kierunku rozwija się dzisiejsza sprzedaż?
  • Jakie są najnowsze trendy?
  • Co jest starą sprzedażą i dlaczego nie działa?

Dowiesz się:

WPROWADZENIE DO DZIAŁAŃ SPRZEDAŻOWYCH

JAK ZORGANIZOWAĆ SKUTECZNY PROCES SPRZEDAŻY

  • Jak stworzyć obraz idealnego klienta (persony) i wyznaczyć właściwe grupy docelowe?
  • Jak powinien być skonstruowany nowoczesny lejek sprzedażowy?
  • Jak mierzyć skuteczność działań sprzedażowych?
  • Kiedy uznać konwersję za zadowalającą, a jakie wyniki powinny Cię zaniepokoić?
  • W którym miejscu lejek przecieka, czyli jak zdiagnozować przyczynę niskiej konwersji?

Dowiesz się:

DZIEŃ 2

JAK GENEROWAĆ LEADY MARKETINGIEM I LEAD NURTURING

  • Jak skutecznie generować leady?
  • Pasywne leady, czy to możliwe?
  • Najlepsze miejsca, które dają wysokie konwersje
  • Przykładowy flow pozyskiwania leadów
  • Pomysły na zastasowanie contentu

Dowiesz się:

  • Jak skutecznie generować leady?
  • Co zrobić, żeby zamienić leady w wiernych klientów?
  • Jak prowadzić cold calling 2.0?
  • Czym jest i jak możesz wykorzystać social selling?
  • Jak growth hacking może przysłużyć się wyższej sprzedaży?

Dowiesz się:

JAK POZYSKIWAĆ LEADY PRZEZ SPRZEDAWCÓW

  • Jaką strukturę powinien mieć dział sprzedaży, by mógł osiągać wysokie wyniki?
  • Jak prowadzić rekrutację, żeby mieć w zespole najlepszych sprzedawców?
  • Czy każdy może zostać sprzedawcą?
  • Ilu sprzedawców potrzebuje firma, by osiągać najlepsze możliwe efekty?
  • W jakie narzędzia i technologie warto wyposażyć zespół?

Dowiesz się:

BUDOWANIE DZIAŁU SPRZEDAŻY

  • Jak zbudować odpowiednie systemy prowizji i premii?
  • Jak nadzorować i motywować sprzedawców, by pracowali efektywnie i z pasją?
  • Jak wyznaczać właściwe cele sprzedażowe, aby już na etapie planowania nie skazywać zespołu na porażkę?
  • Jak nauczyć członków zespołu efektywnej sprzedaży?

Dowiesz się:

ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY

SZKOLENIE ONLINE

Video konferencja, komunikacja dwustronna

INTERAKTYWNE ZADANIA

Indywidualna praca z każdym uczestnikiem, wspólne omawianie efektów.

CO OTRZYMASZ, BIORĄC UDZIAŁ W SZKOLENIU?

Praktyczną wiedzę

Pakiet materiałów dodatkowych

Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Godzinne konsultacje o wartości 500 zł

PRAKTYCZNA WIEDZA

Szkolenia to nie tylko slajdy, a przede wszystkim długa dyskusja. Pada kilkaset pytań
i odpowiedzi. Chcesz porozmawiać z praktykiem, który nie odpowie banałem?

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

REFERENCJE

Prezentacje Kuby to gwarancja praktycznej wiedzy, którą można wdrożyć w firmie choćby kolejnego dnia. Kuba nie jest teoretykiem. Jego praktyczna wiedza wynika z wieloletniego doświadczenia w prowadzeniu projektów.

MICHAŁ SADOWSKI

CEO, BRAND24

Pierwsze skojarzenia związane z Jakubem to przede wszystkim ogromna wiedza, doświadczenie oraz niesamowita energia. Dzięki Jakubowi wiem, co mogę zrobić, aby pozyskać nowych klientów i partnerów biznesowych.

ALEKSANDRA HINC
OWNER, HIBUSINESS

Kuba to przede wszystkim praktyk sprzedaży. W prosty i zrozumiały sposób przekazuje konkretną wiedzę, która jest niezbędna w pracy nowoczesnego handlowca.

PAWEŁ KOZIARA

REDAKTOR NACZELNY, NOWA SPRZEDAŻ

Kuba ma praktyczne podejście do sprzedaży – serwuje też praktyczne rozwiązania. Do tego pracuje mocno, by rozwiązania te były podane w atrakcyjnej formie – zatem nawet znudzeni i przekonani o swojej wszechwiedzy handlowcy znajdą w jego lekcjach coś dla siebie.

PAWEŁ TKACZYK,

WSZECH OJCIEC, MIDEA

Wiedza podana w przystępny
i humorystyczny sposób, obszerne prezentacje i możliwość uzyskania odpowiedzi na zadane pytania. Jestem pod ogromnym wrażeniem warsztatu i wiedzy Jakuba.

MACIEJ LEWIŃSKI

SPECJALISTA GOOGLE ANALYTICS

Jakub Cyran to Turbo Kozak Sprzedaży, to co w nim najbardziej cenie to szeroki przegląd rynku i świeże spojrzenie na temat sprzedaży integrujące w umiejętny sposób tradycyjną sprzedaż telemarketerów z najnowocześniejszymi narzędziami marketingu.

CEZARY LECH

CEO, SPRAWNY MARKETING

Zapisz się na szkolenie

Jak sprzedawać
29.06.2020

950 zł

netto

DZIEŃ 1

1 250 zł

netto

Budowa działu sprzedaży
30.06.2020

DZIEŃ 2

1 760 zł

netto

Szkolenie pełne
29-30.06.2020

W pakiecie 20% taniej

DZIEŃ 1+2

Formularz zapisu

SZKOLENIE ONLINE

Videokonferencja, obustronna komunikacja

Obserwuj mnie w social media