Jak zorganizować
sprzedaż i zwiększyć
zyski
12-13 października 2020
Buduje i remontuje działy sprzedaży. Przez 13 lat z powodzenie budowałem firmy, a teraz pomagam innym. Popełniłem masę kosztownych błędów, Ty już nie musisz.
Entuzjasta dobrze zaprojektowanej sprzedaży, jej procesu i punktów styku. Nagradzany prelegent i przedsiębiorca. A przede wszystkim PRAKTYK!
Układam proces sprzedaży, pomagam generować leady i poprawiam workflow handlowców. Mnóstwo praktycznego doświadczenia + około 400 przeczytanych książek. Dzisiaj pomagam budować i remontować działy sprzedaży ponieważ wiem, gdzie są newralgiczne miejsca, w których popełnia się błędy. Skuteczną sprzedaż można dobrze zaprojektować.
nagród jako przedsiębiorca lub prelegent
lat praktycznego doświadczenia (własne firmy + projekty dla klientów)
pozyskanych klientów
Warszawa
ul. Sienna 39
Cena
1890 zł netto
Liczba uczestników
Siedem
Prezentacje Kuby to gwarancja praktycznej wiedzy, którą można wdrożyć w firmie choćby kolejnego dnia. Kuba nie jest teoretykiem. Jego praktyczna wiedza wynika z wieloletniego doświadczenia w prowadzeniu projektów.
Michał Sadowski
CEO, BRAND24
Pierwsze skojarzenia związane z Jakubem to przede wszystkim ogromna wiedza, doświadczenie oraz niesamowita energia. Dzięki Jakubowi wiem, co mogę zrobić, aby pozyskać nowych klientów i partnerów biznesowych.
Aleksandra Hinc
Właściciel, HIBUSINESS
Kuba to przede wszystkim praktyk sprzedaży. W prosty i zrozumiały sposób przekazuje konkretną wiedzę, która jest niezbędna w pracy nowoczesnego handlowca.
Paweł Koziara
Właściciel, Marketer+
Kuba ma praktyczne podejście do sprzedaży – serwuje też praktyczne rozwiązania. Do tego pracuje mocno, by rozwiązania te były podane w atrakcyjnej formie – zatem nawet znudzeni i przekonani o swojej wszechwiedzy handlowcy znajdą w jego lekcjach coś dla siebie.
Paweł Tkaczyk,
WSZECH OJCIEC, MIDEA
Jakub Cyran to Turbo Kozak Sprzedaży, to co w nim najbardziej cenie to szeroki przegląd rynku i świeże spojrzenie na temat sprzedaży integrujące w umiejętny sposób tradycyjną sprzedaż telemarketerów z najnowocześniejszymi narzędziami marketingu.
Cezary Lech
CEO, SPRAWNY MARKETING
Moje wrażenia? Naprawdę pozytywne. Bardzo dużo merytoryki podanej w przystępny sposób na konkretnych przykładach z doświadczenia zawodowego Kuby.Do tego ta OGROMNA koncentracja na każdym uczestniku i wypytywanie o jego biznes, aby w trakcie szkolenia dać jak najwięcej spersonalizowanej wartości.
Adrian Gorzycki,
Właściciel, PPMEDIA
Warszawa, ul. Sienna 39